четвртак, 7. новембар 2013.

Ti si, ljubavi, osoba u koju se vredi zaljubiti. Vredan si svake ove moje reci. Svi trenuci sa tobom su najlepsi trenuciu mom zivotu. Oni nikad nece izblediti. Ti nikad neces izbledeti. To da zapmtis! Pruzio si mi sigurnost, srecu, podrsku,razumevanje, ljubav, snagu. Kao sto si rekao ono vece 'Retki su ovakvi kao ja' Nisi se hvalio time, to jeste istina.Veruj, prave sam srece sto te imam. Iz dana u dan ti mene cinis srecnijom i ponosnijom. Jedino se sa tobom osecam lepo.Uz tebe imam sve. Prosli smo kroz mnogo toga i kroz mnogo toga cemo tek proci. Srecna sam sto ce to biti bas sa tobom.I briga me sta ce ostali reci, ne interesuje me nijedna njihova negativna rec. Koliko sam puta samo bila nervozna, a samo ti znao da me smiris. Kad-god sam bila na dnu, ti si me podigao. Imam osecaj kao da si vec mnogo godina u mom  zivotu. Kao da si tu bio oduvek. Volim taj osecaj. Ti pojma nemas koliko mi znacis. Koliko mi sada nedostajes. Koliko si mi potreban. Volela bih da se bas sada stvoris ovde kod mene na krevetu, da me zagrlis onako kako samo ti umes i da mi kazes da me volis najvise i da me ne das nikome. A secas se naceg pocetka? Tog pocetka kog se uvek rado prisetimo.I sad se smejem kad pomislim na to. Naucio si me da volim. Naucio si me kako je to biti stvarno zaljubljen. Pokazao si mi da i ja, obicna devojka iz sela, mogu biti voljena i zeljena. Sa mnom  si uvek do kraja. Nisi me nikad pustio. Znam da nikad ni neces. Znam da neces pozeleti drugu. Isto tako znam i za sebe da necu drugog pozeleti. Ne treba mi. Volim tvoj stav. Sav tvoj trud se skupio u jednu celinu i jedan zid koji ce vecno biti tu i braniti nas. Svaku tvoju srecu si podelio sa mnom. Svesna sam da sam deo tvog zivota. Jako mi je drago zbog toga. Drago mi je da sam nekome bitna i da je taj neko bitan meni. Sa tobom je i najmanja sitnica posebna. Posebna na svoj nacin. I ona nasa klupa koja ima nasu pricu. Samo nasu. Svaki tvoj savet je za mene najiskreniji, dobronamerni. Nikad mi zlo nisi pozeleo. TVoja pojava mi popravi dan. Ne mogu da pridjem a da ti  se ne nasmejem. To je osmeh za koji si samo ti zasluzan. Onaj pravi. Onaj koji stoji samo kad tebi prilazim. Osoba si  za koju bi definitivno zivot dala. Bez preterivanja, bih. Dva smo tela, jedna dusa. I sve dok disem, volecu te.

Нема коментара:

Постави коментар