петак, 8. новембар 2013.

Da nemam tebe, sta bih tada ja?

Svaki čarobni trenutak nikada neću zaboraviti.. trenutak kada smo 
se prvi put sreli, naš prvi poljubac, prvo ''volim te'' koje si mi 
rekao, trenutak kada se svađamo ko koga više voli, trenutak kada 
mi svojim osmehom ulepšaš svaki dan, učiniš me srećnom. 
Zbog svih tih savršenih trenutaka sa tobom, ti si moj Mr. Savršeni. 
Iako je ponekad bilo svađa zbog gluposti, poneka suza, to nije 
važno jer, posle svakog pomirenja zavoleli bi smo se još više, a 
posle svake suze učinio bi me još srećnijom. Zajedno možemo preći
 preko svega, jer naša je ljubav tako velika, da savladava sve 
prepreke. Znam da sam ti hiljadu puta rekla one dve reči, i raznim
 sitnicama dokazivala koliko te volim. VOLIM TE JER SI TO JEDNOSTAVNO TI ♥


Нема коментара:

Постави коментар