петак, 8. новембар 2013.

I kroz daljinu, ti si mi blizu :)

Secas se kako je sve pocelo.. Onako, iz sale. Mislila sma da ce to biti obicna avantura, ali sam se prevarila. Zaljubila sam se, onako ludo I blesavo. Ali sam se plasila da te zavolim. Plasila sam se da me ne povredis, mislila sam da si isti kao I ostali. Vremenom, shvatila sam da si drugacijji. Shvatila sam da ti je stalo do mene.. I tako, shvatila sam da sam te zavolela, dovoljno da bih sa tobom isla na kraj sveta. Postao si moja zadnja misao pre nego sto zaspim I prva kada se probudim. Tvoja poruka, glas I pojava mi ulepsaju dan. Pored tebe se osecam sigurno, srecno, zaboravim na tugu I bol.   Zaboravim na sve nebitne stvari. A u tom trenutku mi je bitno samo da si ti srecan I da si pored mene. Ti mi pruzas podrsku kada mi je tesko. Kada sam tuzna I neraspolozena, jedino ti znas da mi vratis osmeh na lice.
Zavolela sam te iz mnogo razloga. Volim te zato sto si me prihvatio ovakvu kakva jesam. Volim te zato sto me razumes. Volim te zato sto znas da me zagrlis kao niko drugi, onako nezno, ali jako. Volim te zato sto ti ne smeta  da te gnjavim do besvesti. Volim te zato sto sam jedino zbog tebe pustila one iskrene suze. Volim te zato sto si uspeo da probudis emocije u meni, sto si probudio one zmajeve u stomaku. Volim te zato sto volim da te volim, zato sto mi je lepo jer znam da mi je ljubav uzvracena. Volim te zato sto si drugaciji. Volim te zato sto to zasluzujes.




1 коментар: