петак, 8. новембар 2013.

Nedostaje mi sve kad mi ti nedostajes!!!

I sada,kako prolazi vreme,shvatam da se
posebno osecam.Koliko god pokusavam da
se oduprem ovom osecaju,ne mogu.Jaci si
ti,jace su tvoje reci,tvoje sve. Ti,moja mala
unikatna dragocenost.Moj izbor si ti,samo ti.
Moj osmeh pripada samo tebi. Pronaci
te,zelja je mnogobrojnih,a samo retki to
uspeju. Sa tobom se osecam posebno i kako
vreme leti sve vise i vise te volim. Uvek sam
te volela,ali to tek sada shvatam,tek sada
shvatam koliko sam srecna sto te imam. Mi
se ne volimo na onaj nacin kao sto se vole
svi u danasnje vreme,vec
dublje,drugacije,jednostavno vise od njih.
Mi imamo nesto vise,nesto lepse. Toliko jako
da zaboli kada nam zafali nacin kojim cemo
pokazati emocije. Zauvek moj. Zauvek
tvoja. Zauvek nase.


Нема коментара:

Постави коментар